Follow my blog with Bloglovin

woensdag 23 oktober 2013

Nagellak met glitter

Ik ben dol op nagellak en vind het dan ook leuk om van alles uit te proberen! Deze keer kocht ik zwarte nagellak van Catrice met een glitter nagellak, ook van Catrice.





















Deze nagellakjes zijn € 2,79 per stuk (Kruidvat)

Ik ben begonnen met een laagje nagelverharder van Essence. Dit doe ik er meestal eerst op, zodat ik donkere kleuren nagellak er dan uiteindelijk beter af kan krijgen.


















Deze nagelverharder van Essence kost €1,99 (Kruidvat)

De nagelverharder droogt vaak al snel op dus dan kan het volgende laagje erop. De zwarte nagellak heet Black To The Routes nummer 39 van Catrice.
Het eerste laagje zwart dekte nog niet helemaal dus heb ik er twee lagen op gedaan. Het wordt een mooie egale kleur.

















Even goed laten drogen tussendoor, want met zoveel laagjes op elkaar ben ik bang dat ik het er weer snel afstoot. Vaak gebruik ik gewoon de föhn en zet ik deze op de koude stand.

Nu de glitter nagellak! Hij heet Two Million Dollar Baby nummer 41 van Catrice. Dit is een makkelijk laagje, de glitters worden mooi over mijn nagels verdeeld.

















Meestal doe ik er voor de zekerheid nog een laagje doorzichtige nagellak op, zodat er een mooie glanslaag ontstaat.

En tadaaaa!!

















Ik ben blij met het resultaat. Meestal hou ik niet van zwarte nagels, maar met de glitter nagellak erover vind ik het toch wel mooi. Mijn nagels voelen stevig aan en ik heb zo'n vermoeden dat het wel lang blijft zitten. Zo zie je maar, betaalbare nagellak die ook nog eens leuk staat en het gevoel geeft alsof je er sterke nagels van krijgt!

Wat vinden jullie van glitter nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten