Follow my blog with Bloglovin

donderdag 24 oktober 2013

Budget shoppen

Ik ben afgelopen weekend gaan shoppen en ik kwam steeds weer voor leuke verrassingen te staan. Zo vond ik een leuk jurkje waar helaas geen prijskaartje meer aan hing. Toch vond ik hem wel leuk en ging ik er mee naar de kassa. Tot mijn grote verbazing was het echt een koopje!
Toen ik in een andere winkel leuke laarsjes zag, ging ik daar mee naar de kassa en bleek er een flinke korting af te gaan. Dat is nog eens leuk shoppen!!

Ik zal jullie mijn (budget) inkopen laten zien:



















































 De complete outfit:



















Jurkje C&A € 15,-
Bolero New Yorker € 4,95
Legging Hema € 4,50
Laarsjes Scapino € 20,-
Tas Primark € 11,-

Ik weet niet meer waar de ketting vandaan komt, die had ik al even maar die vond ik er wel leuk bij staan. Al heb ik deze soort kettingen in veel winkels al zien hangen!

Dat zijn nog eens leuke prijzen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten