Follow my blog with Bloglovin

woensdag 4 december 2013

Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice

Een tijdje geleden kocht ik het Absolute Nude Eyeshadow Palette van Catrice, maar aangezien ik meestal 's ochtends vlug make-up op doe besteed ik er nooit zo heel veel tijd aan. Deze ochtend had ik een keer tijd om hem uit te proberen!









010 All Nude
IN THE MOOD FOR NUDE
Zes nudes op een palet: subtiel zand, delicaat beige en verschillende bruinen, mat en glanzend. Met de zachte textuur met hoge pigmentatie creƫer je zowel een naturel oogmake-up als fantastische avondlook met smokey eyes. Er zit ook een dubbele applicator in het doosje.

Dit eyeshadow palette kost € 4,99 en is te koop bij Kruidvat.







Zoals ik al zei maak ik me 's ochtends vaak vlug op en neem ik er nooit de tijd voor om er wat moois van te maken. Het was ook de eerste keer om uit te proberen met meerdere kleuren.
















Met zwarte vloeibare eyeliner had ik slechte ervaringen. Jaren terug probeerde ik het eens en heel mijn oogwit was zwart! Ik kreeg het niet voor elkaar. Maar toch vind ik het erg mooi als ik het voorbij zie komen op Bloglovin' dus wilde ik er me toch maar weer aan wagen!

Ik ben best tevreden met het resultaat aangezien het de eerste keer is! Het lijntje zag ik het meeste tegenop, maar hij is nog best recht!

Daarnaast was het verschrikkelijk moeilijk om een foto te maken van mijn oog, haha! Maar oefening baart kunst, zeggen ze...

Wat vinden jullie van mijn ooglook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten