Follow my blog with Bloglovin

vrijdag 13 december 2013

#December














December, de leukste maand van het jaar vind ik zelf. Het is een echte feestmaand! Eerst Sinterklaas, daarna Kerst en Oud&Nieuw en daarnaast nog de leuke uitstapjes die ik zelf plan. Hartstikke leuk, maar voor ik het weet is deze maand alweer om!

Ik laat jullie zien hoe mijn maand eruit ziet of eruit komt te zien:

Sinterklaas

















Sinterklaas, altijd een gezellige tijd. Lootjes trekken, surprise inkopen doen, gedichtjes schrijven, cadeautjes uitpakken, etc.!

Sinterklaas cadeautjes

















Hierboven zie je een aantal cadeautjes die ik gekregen heb. Body butter van The Body Shop, chocomania, mmm...!! Een Dr. van der Hoog gezichtsmaskertje, Glossy, Ici Paris cadeaubon, deegstempel, Foaming shower gel White Tea en nog veel meer!

Kerstmarkt Keulen

















Morgen ga ik een dagje kerstshoppen in Keulen. Ik ben hier nog nooit geweest, maar het schijnt een mooie stad te zijn en een grote kerstmarkt! Ik ben heel benieuwd. Dat vind ik nou ontzettend gezellig, kerstmuziek, overal lichtjes, kaarsjes, de geur van lekker eten, mmm..! Ik heb er al helemaal zin in!

Kraampje met mijn zeepjes

















De laatste tijd heb ik regelmatig een kraampje gehad om mijn zeepjes te verkopen. Meestal verwacht ik dat rond de feestdagen de mensen sneller wat zullen kopen, want het zijn juist leuke surprise cadeautjes! Komende zondag sta ik op een kerstmarktje hier in de buurt. Altijd erg gezellig, kerstmuziek, glΓΌhwein, warme chocolademelk met slagroom, erwtensoep en roggebrood met spek en er loopt een kerstman rond haha!
Ik hoop dat ik veel ga verkopen deze dag.

Kerstshoppen Parijs

















Parijs, de stad van de liefde. En dat klopt! In Parijs heb ik mijn vriend een aantal jaren terug leren kennen en we zijn nog altijd gelukkig samen. Het liefste ga ik rond de kerstdagen de grote steden opzoeken, aangezien daar vaak grote kerstmarkten zijn en de stad mooi versierd is. Deze keer dus ook Parijs. Ik denk dat het deze keer echt kerstshoppen wordt, want ik heb de Eiffeltoren, 't Louvre, Arc de Triomphe en andere bezienswaardigheden allemaal al op de foto staan. Dus heb ik deze keer de tijd om wat leuke winkels in te duiken! Natuurlijk wil ik nog wel een foto van de Eiffeltoren, als ik er dan toch ben, blijft leuk!

Koude winterse dagen

















Witte chocolademelk met slagroom, onwijs zoet maar wel heerlijk!
Ook glitter nagellak mag niet ontbreken met de feestdagen. Ik zag al wat reviews voorbij komen over de nagellakjes van Maybelline New York, maar ik had besloten geen nagellakjes meer te kopen omdat mijn kast al uitpuilt. Toch begon het te kriebelen en ben ik naar de winkel gestapt. Ik heb er geen spijt van, staat erg feestelijk!
Oja, en dan mijn favoriete pyjama, van de Primark. Hij is zo fijn! Lekker zacht en warm. Het liefste loop ik er de hele dag in rond!
Erwtensoep vind ik ook echt iets voor de koude winterdagen. Altijd lekker, een kop soep met een stokbroodje erbij.


















Ik word er helemaal blij van wanneer ik 's ochtends mijn bed uitkom en beneden de kamer in loop en verwelkomt word door een heerlijke geur van dennennaalden. Zoals je ziet hebben we rode en zilveren kerstballen in de kerstboom hangen.
Kerstkoekjes! Ondanks de drukte deze maand heb ik altijd wel even de tijd om kerstkoekjes te bakken.
De kerstsokken die je hierboven ziet zijn ook al zo lekker warm. Altijd fijn voor thuis op de bank!

Bij mij thuis vieren we niet echt Sinterklaas, maar kerst. Met Sinterklaas doen we surprise bij mijn vriend thuis en met kerst bij ons thuis. Dus twee keer een verlanglijstje maken, maar dat is voor mij meestal geen probleem!
Op dit moment liggen er al best veel pakjes onder de kerstboom, maar daar mag ik alleen maar naar kijken, haha!

Oud & Nieuw

















Een lijstje met goede voornemens... wie heeft ze niet? Vaak hou ik het twee weken vol en dan val ik weer terug op zoals het was.
Oliebollen mogen echt niet ontbreken op zo'n avond, dat hoort er nou eenmaal bij. Helaas ben ik zelf zo'n held op sokken die niet naar buiten durft wanneer er vuurwerk wordt afgestoken. Al dat harde geknal! Ik sta liever veilig binnen achter het raam met een glas champagne.

Dit was mijn maand december zo ongeveer. Een gezellige maand met veel leuke dagen, maar stiekem toch ook wel fijn als het allemaal achter de rug is en ik weer een avond thuis op de bank kan ploffen met m'n voeten omhoog!

Hebben jullie het ook altijd zo druk in december?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten