Follow my blog with Bloglovin

dinsdag 10 december 2013

Perfumed Shower Gel Yves Rocher

In de kast van mijn moeder vond ik een shower gel van Yves Rocher met de geur van cacao en orange. Het leek me wel een lekker geurtje dus ik ging hem uitproberen, waar ik achteraf spijt van had. Ik vond hem zo lekker dat ik hem nu elke keer wil gebruiken! Ik moest meteen denken aan die PiM's koekjes, mmm..!!
























Ik zocht deze shower gel op op internet:

Geparfumeerde bodyshampoo cacao & sinaasappel

Geniet van een overweldigende douchesensatie
Deze douchegel met de fris-zoete geur van cacao en sinaasappel maakt van douchen een ware sensatie voor uw zintuigen. Uw huid wordt mild gereinigd. De douchegel laat over uw hele lichaam een fruitige geur achter waar u de hele winter van kunt genieten.

+punt: dankzij de grote flacon kunt u extra lang genieten.

Het geheim van de formule: wasemulsie en de hydraterende werking van aloƫ-veragel.
De formule is onder dermatologisch toezicht getest. Bevat geen parabenen of ethoxylaten. 




En dit product heeft ook nog eens een leuk prijsje, namelijk maar €1,95! 

Het is zeker de moeite waard om uit te proberen, ik vind hem echt naar PiM's koekjes ruiken en krijg er spontaan honger van!

 

  



















Gaan jullie hem ook uitproberen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten