Follow my blog with Bloglovin

donderdag 19 december 2013

Insanity Workout

Ik heb dit Insanity programma voor een groot deel doorlopen en wat je hieronder gaat lezen gaat over hoe het programma in elkaar zit.

Wat kan ik verwachten van The Insanity Workout?
Ik moet toegeven dat de Insanity Workout de moeilijkste training is die ik ooit heb gezien. Het zijn zware oefeningen en het tempo ligt hoog.
Voor elke workout moet je tussen de 30 en 60 minuten zes dagen per week trainen in de eerste maand.
Dit programma is ontworpen om vet te smelten en spieren op te bouwen. In 60 dagen kun je je lichaam transformeren in een vetverbrandingsmachine. Per training zul je tussen de 400 en 900 calorieën verbranden, maar dat hangt natuurlijk af van hoe ver je gaat.

Wie is Shaun T?
Shaun T is de instructeur en fitness trainer die u begeleidt bij alle oefeningen op de DVD. Hij zit al in de fitness-wereld sinds hij op de universiteit zat. Hij is de perfecte instructeur voor dit DVD programma, want hij geeft je precies de juiste hoeveelheid motivatie, precies de juiste hoeveelheid uitleg en een ware demonstratie van fitness.

Bekijk hieronder het filmpje. Het geeft alvast een voorproefje van de oefeningen die je kunt verwachten.



Conclusie
De Insanity Workout is de beste training die ik ooit heb gehad. Als je graag wat meer spieren op wilt bouwen of af wilt vallen is het zeker de moeite waard! Ik kan nou niet zeggen dat ik heel veel slanker ben geworden, maar ik merk toch duidelijk resultaat! Mijn uithoudingsvermogen is sowieso veel beter geworden, ik heb buikspieren gekregen en zit gewoon lekkerder in mijn vel elke keer weer nadat ik een workout heb gedaan. Van sporten word je gelukkig, maar het is vaak de kunst om eraan te willen beginnen...
En ik heb me ook niet zo strak aan het schema gehouden, maar gewoon mijn eigen schema gemaakt. Wanneer het niet uitkwam om de workout te doen, stelde ik hem gewoon uit. En als ik moe was stopte ik even om bij te komen en ging ik even later weer verder. Ik voerde liever alle oefeningen goed uit, dan aan een stuk doorgaan en elke keer op de grond neerploffen van vermoeidheid.

Heeft iemand van jullie de Insanity Workout al uitgeprobeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten