Follow my blog with Bloglovin

vrijdag 8 november 2013

Brownies en verse muntthee

Ik ben dol op brownies! Welke vrouw houd nou niet van chocolade? Ik kan er geen opnoemen...

Ook vandaag had ik weer zo'n drang naar chocolade. Vaak als ik dan grondig in de keukenkastjes zoek, hebben we natuurlijk net geen chocolade in huis. Maar vandaag vond ik een pak om brownies te bakken!


















Dr. Oetker Chocolade Brownies van de Albert Heijn. Heel makkelijk, want je hoeft alleen maar boter en water toe te voegen!


















Eerst de boter even mixen, dan mag de browniemix en het water erbij. Nog even goed mixen op de hoogste stand en dan mag hij in de bakvorm.


















Ik vind het altijd lekker om nog een laagje hagelslag of vlokken erover te doen.

De brownies mogen 40 minuten in de oven.


















Het ruikt altijd zo lekker in huis als er wat gebakken wordt, mmm..!!


















Tadaaaa, de brownies zijn klaar!


















Bij brownies hoort verse muntthee, vind ik! Sinds ik aan verse muntthee ben begonnen, bestel ik het overal.

Heerlijk, zo'n avondje op de bank met brownies en verse muntthee. Dat noem ik nu pas echt genieten!

Zijn jullie ook zo gek op brownies en verse muntthee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten