Follow my blog with Bloglovin

zondag 17 november 2013

Primark inkopen

Dinsdag 19 november om 11.00 uur zal de opening van de Primark in Eindhoven plaatsvinden. Helaas kan ik niet naar de opening! En aangezien het de komende tijd waarschijnlijk belachelijk druk zal zijn, had ik besloten om alvast naar de Primark te gaan in een andere stad. Dan kan ik alvast spulletjes inslaan voordat iedereen er hier al mee rond loopt.
Tot nu toe was de Primark altijd een uitje voor mij, want er zit er geen in de buurt. Maar toch ben ik wel blij dat er nu een opent in Eindhoven.

Deze keer ben ik naar Rotterdam gereisd!




































Jurkje: € 13,-
Onderbroekjes: € 4,50
Breath spray: € 1,-
Clutch: € 9,-
Make-up reinigingsdoekjes 2-pak: €1,50
Haarbandjes 12-pak: € 1,50
Tas: € 14,-    

Ik ben blij met mijn inkopen! Het jurkje zit hartstikke fijn, tasjes zijn altijd leuk. Haarbandjes draag ik eigenlijk nooit, maar toch altijd handig om je lok naar achter te houden tijdens het opmaken. Make-up reinigingsdoekjes zijn ook altijd handig. In deze doekjes zit ook tea tree oil, ik vind ze heel fijn! En de breath spray, dat is de enige tegenvaller. Ik koop sowieso nooit zoiets, maar voor € 1,- vond ik 't het proberen waard. Maar de smaak blijft maar een halve minuut in je mond hangen. 

Ik kan niet wachten totdat de Primark in Eindhoven open is! Dit zal de grootste zijn van Benelux. Ik ben benieuwd...!

Wie gaat er naar de opening van de Primark in Eindhoven?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten