Follow my blog with Bloglovin

dinsdag 5 november 2013

My room

Het lijkt wel een verslaving... leuke spulletjes kopen voor op je kamer!

Ik had lang een kale kamer, omdat ik niet zoveel van prullaria hield. Vaak vond ik het wel leuk, maar had ik geen idee van waar ik het neer zou moeten zetten.

Om de zoveel tijd verander ik van alles in mijn kamer. Soms verplaats ik alleen wat fotolijstjes, kaarsjes of vaasjes. Maar soms een wat grotere verandering zoals nieuwe meubels of een keer mijn kamer opnieuw verven. Toevallig heb ik hem nog niet zo lang geleden geverfd.

Tegenwoordig hebben ze ontzettend veel leuke accessoires en kan ook ik het niet laten om ze te kopen. Mijn kamer is inmiddels ook al redelijk vol aan het raken, zo heb ik zelfs accessoires weg gelegd die ik niet meer kwijt kan. En zo kun je ook nog eens een keer wisselen.

Ik laat wat foto's zien om een beeld van mijn kamer te krijgen:

Mijn muren zijn bordeauxrood en zandkleurig. Dit vond ik wel een leuke combinatie en ik ben er erg blij mee!



 Mijn 'grotere' meubels, zoals mijn bed, ladekast en tafel komen van Ikea. En mijn nachtkastjes en kapspiegel komen van de Xenos.





Mijn accessoires komen van de Xenos, Action, Blokker, etc.

 Misschien kunnen jullie er nog wat inspiratie uit halen!

Wat vinden jullie van mijn kamer?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten