Follow my blog with Bloglovin

zondag 17 november 2013

Verlanglijstje Sinterklaas

Jaja, de goedheilig man is weer aangekomen! Ik vind december altijd een gezellige maand. De kou is wat minder, maar stiekem hoort dat er ook wel een beetje bij. Het is heerlijk om op deze koude dagen met een dekentje op de bank te ploffen voor de openhaard. En een warme chocolademelk mag ook niet ontbreken!

Je hoort mij ook klagen wanneer de pepernoten al belachelijk vroeg in de supermarkten liggen elk jaar weer, maar ik moet toegeven dat ik dan altijd even voorbij moet lopen als ze er toch liggen. Vaak heb ik dan ook juist het meeste zin in pepernoten en andere lekkernijen. En als het echt Pakjesavond is, dan kan ik geen pepernoot meer zien, haha!

De surprisetijd is dus ook weer aangebroken! Erg leuk altijd die lootjes trekken, maar wat moet je nou op je verlanglijstje zetten? Elk jaar weer heb ik moeite met een verlanglijstje opstellen. Maar toch is het gelukt!




































Lush Fun-Goud:
Lekker badderen, douchen, haren wassen en spelen met Fun, want hij is kneedbaar! Gouden Fun is extra feestelijk doordat hij... goud is! En vanwege de geur, want oh wat is hij lekker, Gouden Fun met de heerlijke Honey I Washed The Kids geur.

Lush, € 9,95

Born Lippy Stick Toffee:
Verzorg je lippen en geef ze tegelijk ook een vleugje kleur met de hippe Born Lippy Stick. Een vochtregulerende lippenbalsemstick voor zachte, gladde lippen. Met Community Fair Trade-bijenwas uit Kameroen en maroela-olie uit Namibië.

The Body Shop, € 4,50

Dr. van der Hoog chocolade masker:
Dat je blij wordt van chocolade, dat weet elke vrouw. Maar dat je huid er ook blij van wordt, dat wist je misschien niet. Dit heerlijke chocolademasker bevat pure cacao-extract, dat de aanmaak van
ß-endorphin stimuleert. Het geeft de huid een enorme oppepper en zorgt voor een gelukzalig gevoel. De natuurlijke cacaoboter zorgt bovendien voor een zachte huid. De huid wordt gereinigd door zuivere kaolien en vitamine E beschermt de huid tegen invloeden van buitenaf.

Kruidvat,
€ 2,20

Douche Foam White Tea:
Thee en doucheschuim gecombineerd tot een product. Misschien ken je de doucheschuim van Rituals wel? Het lijkt op een scheerschuim, maar is een douchegel! Heerlijk zacht voor de huid en een fijn product voor onder de douche. 

Hema, € 3,95

Deegstempel:
Druk de stempel in het deeg van je zelfgemaakte koekjes en bak zo de leukste homemade koekjes!

Hema, € 3,95

Ik hoop dat jullie hier misschien wat inspiratie uit kunnen halen!

Hebben jullie al een verlanglijstje?  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten