Follow my blog with Bloglovin

vrijdag 22 november 2013

Primark shoplog

En ja hoor... ook ik ben inmiddels al bij de Primark in Eindhoven geweest. Wat een ontzettend grote winkel zeg! Het was ook hartstikke druk, maar dat is te verwachten van deze winkel.















Ik was twee weken geleden naar de Primark in Rotterdam gereisd om daar alvast mijn inkopen te doen. Dus ik ging naar Eindhoven met de instelling om alleen even te 'kijken'. Maar helaas is het daar niet bij gebleven, haha!

Ik zal jullie mijn inkopen showen:





























Jurk € 15,-
Sjaal € 2,90
Jas € 17,-

Jurk € 19,-

Jurk: € 12,-

Sjaal € 4,-  

Vest € 14,-

Pyjama € 17,-
Sloffen € 6,-

Zo, dat waren mijn inkopen!

Zijn jullie ook al naar de Primark in Eindhoven geweest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten