Follow my blog with Bloglovin

maandag 11 november 2013

Kruidvat French manicure set

French manicure op je nagels staat vaak netjes en verzorgd. Vaak vind ik het zonde om op te doen, want ik stoot er al snel stukjes af. En als er dan een stukje af is, wil ik ook meteen alles eraf halen!

Toch wil ik het weer eens proberen en kocht ik een French manicure set bij Kruidvat.

















Kruidvat French manicure set bevat 3 producten. French manicure white accentueert de nagelranden en maakt ze mooi wit. French manicure pink versterkt de natuurlijke roze nagelkleur. De Topcoat gaat beschadiging tegen en zorgt ervoor dat de nagels hun glans langdurig behouden.


Gebruiksaanwijzing:
Als eerste plak je de stickertjes recht onder de nagelrand. Met de French manicure white kun je dan de nagelrandjes lakken.
Als de nagellak droog is, kun je de stickertjes eraf halen.

















Daarna mag je de French manicure pink over je hele nagel aanbrengen. Even goed laten drogen en dan kan de Topcoat erover.

















En dit is dan het resultaat!

De nagellakjes drogen best snel. Dus de laagjes kun je best snel achter elkaar lakken. Het kwastje smeert fijn en de kleuren komen mooi uit op mijn nagels.

Ik ben benieuwd hoelang het blijft zitten!

Wat vinden jullie van French manicure?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten