Follow my blog with Bloglovin

maandag 11 november 2013

Rituals Deep relaxation

Nog niet zo heel lang gebruik ik de producten van Rituals. Ik wist wel meteen dat ik deze wou blijven gebruiken! Op dit moment heb ik het Deep relaxation set met de geur van white lotus en green tea. Er zit shower foam, cream bath, body scrub en body cream in.

















Dit zijn de vier producten uit de verpakking:


















Volgens mij had ik er net een scheut teveel badschuim ingedaan, haha! Het schuimt in ieder geval goed!

















De shower foam is fijn om mee te wassen. Het schuimt goed, dus je hebt maar een klein beetje nodig. Het zag er een beetje uit als scheerschuim.

















De body scrub is ook fijn in gebruik. Het ruikt ook allemaal zo lekker!

















Na zo'n warm bad is het fijn om je nog even lekker in te smeren met body cream. Het is een stevige crème die fijn smeert en snel intrekt.

















Ik ben erg tevreden met de producten van Rituals, het is een subtiele geur en de producten zijn fijn in gebruik.

Gebruiken jullie ook wel eens de producten van Rituals?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten