Follow my blog with Bloglovin

zondag 3 november 2013

Mijn favoriete beauty producten

Aangezien ik al vrij lang dezelfde make-up draag wilde ik graag mijn beauty producten aan jullie laten zien. Een aantal jaren terug wisselde ik regelmatig met foundations, mascara's, etc. Maar ik kwam erachter dat ik nu toch al wel heel lang dezelfde producten gebruik en steeds weer opnieuw koop.















Dit is mijn make-up tasje met de gehele inhoud. Ik heb niet een specifieke voorkeur naar een bepaald merk. Zoals je dadelijk zult zien heb ik juist allemaal verschillende merken.



















Ik begin altijd eerst met een laagje BB Cream Skin Perfection van L' Oréal Paris. Deze BB Cream heb ik toevallig nog niet zo lang. Meestal gebruikte ik foundation mousse, maar ik heb vaak last van een droge huid en als ik dan met een make-up sponsje die mousse opsmeerde werd mijn huid daar vaak nog droger van. En deze BB Cream is een crème dus die zorgt er juist voor dat mijn huid straalt!

Ik kan jullie nu al deze BB Cream aanbevelen! Voor mij is dit de perfecte kleur voor mijn huid, maar ik weet niet hoe dat bij anderen kleurt natuurlijk. Er was volgens mij geen keuze in kleur, maar het is ook nog een nieuw product dat net in de winkels staat.



















Als ik mijn BB Cream goed uitgesmeerd heb pak ik mijn concealer van Maybelline. Ook dit is echt mijn favoriet! Deze concealer heb ik gekocht om mijn oneffenheden weg te werken, maar ik gebruik hem ook voor onder mijn oogschaduw. Als ik dat doe dan blijft mijn oogschaduw veel langer zitten.















Na de concealer gebruik ik deze twee kleuren oogschaduw van Bourjois. Ik vind dit mooie kleuren die goed bij mijn ogen passen en natuurlijk staan.















Om mijn wimpers lang te laten lijken, gebruik ik een wimperkruller. Deze maak ik altijd een klein beetje warm met de föhn, want dan werkt hij beter. Wel oppassen dat je je oog niet verbrand!

Ik gebruik al een tijd de mascara van Maybelinne New York, die smeert wel fijn vind ik. Hij klontert niet zo en hij kan ook tegen een stootje. Het is geen waterproof mascara, maar als ik door de regen fiets loopt hij niet meteen uit.















Op dit moment gebruik ik een oogpotlood van NYC. Van oogpotloden heb ik wel steeds een ander merk. Niet omdat ik ze niet fijn vind, maar gewoon omdat het mij niet zoveel uit maakt wat voor oogpotlood het is. Als hij maar zwart is!

In de zomer vind ik een gekleurd oogpotlood, zoals groen wel mooi.















Als ik klaar ben met mijn ogen opmaken, doe ik nog een laagje poeder over mijn gezicht, zodat mijn huid niet zo glanst. Ik gebruik All Matt Plus van Catrice.















Ook mijn blush is van Catrice. Ik moet weer nieuwe aanschaffen, want hij is bijna op!



















Mijn wenkbrauwhaartjes zijn redelijk lang, waardoor ze wel eens naar beneden vallen. Dit vind ik niet mooi en daarom gebruik ik wenkbrauwgel van Catrice.



















En natuurlijk niet te vergeten, Maybelline Baby Lips lippenbalsem. Ik heb deze lippenbalsem pas besteld, nadat ik hier een review over las. En ik ben er nu al helemaal weg van!

Dit zijn mijn dagelijkse make-up producten. Ik ben er erg blij mee en ik hoop dat ze nog lang verkocht worden. Vaak als ik een fijn product heb gevonden en hij op is, dan verkopen ze die ook al niet meer in de winkel. Helaas!

Gebruiken jullie ook iets van deze producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten